news UPDATE blog ;)


Assalamualaikum . Janji tak merepek dah bila nak menaip * Tadah tangan doa kepada Allah *



Sorry sebab lambat gila update blog yang gersang ini . Oh HAHA ;) . Hai follower-follower baru yang segak macam aku * lambai tangan * tengs , kamsahamida (korean version) kerana terus membaca blog ini walaupun tak sehebat Siti Nurhaliza , Ana Rafali o Faizal Tahir (superhero) . Motif ? DAH NAMPAK NAK MEREPEK . papa jalah . janji aku shuka nan blog aku nh . So , lets enjoyy .


Rasanya belum terlambat lagi untuk aku mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011 !! Semoga tahun 2011 ini lagi happy dan SUKSESS dari tahun lepas . Lambat wish pun sebab aku tadak dekat rumah laa skg . Aku skg ada dekat KIDU nagh mjalani pogem bahasa arab . besalah Bahasa Arab an Bahasa Syurga . Haa , enset aku baru - baru nh rosakk tau . Kesian dia . Rosak. Masuk ICU. Linda Ong betul. Azam aku untuk 2011 ? Well , Nak jadi seorang USTAZ o CHEF . HAHA ;) . bole kerr ? Tidakk pun aku nak jadi artis terkenal . Nak kikis duit perempuan kat luar sana . HAHA ;) .  Eh eh EH , Azam apa macam ni ? Ta elokk laa azam macam nh . Sentap orang nama SYAZWAN . Eh , nama kau Syazwan kan ? Pergi sana jauh-jauh . Tak panggil kau pun . Aku nak jadi anak yang baik , soleh ,  student yang handsome dan baik dan rajin . Nak rajin update blog selalu . Boley ? Cecece. Semangat siott tuh . Cecece . Sekarang boleh la taip   macam-macam . Tapi nanti hampeh  . HAHA ;)

No comments:

Post a Comment